Тиф ограбление банка игра


Проникните в банк

Направляемся ко входу в банк. Оказываемся в небольшом тупике, по решётке перепрыгиваем на другую сторону слева видим центральный вход в банк, который охраняют. Можно прокрасться через стражников и камеры к главному входу и вскрыть замок

А можно пойти слева от банка в маленький тупик, если посмотреть вверх будет балка в которую можно выстрелить канатной стрелой. Забираемся по верёвке на вторые этажи к окну. Подслушиваем как один из служащих говорит о том что нашёл клочок бумаги с цифрами, которые могут быть комбинацией от сейфа. Клочок он спрятал в один из шкафчиков, а номер шкафчика записал и он лежит у него в кармане.


Рядом со спящим охранником вскрываем сложный замок к двери проникаем во внешнее хранилище банка. Камеры можно отключить либо водяными стрелами (нужно стрелять не в сами камеры, а в свет в креплениях) поднимаемся наверх на ячейки и в бюсте отключаем кусачками ловушки. После чего вскрываем ячейку с ещё одной цифрой к шифру сейфа в банке.


Смотрим в записках первых два кода. Ну а после можно подобрать третью цифру к сейфу в банке. в общем, код к сейфу 6-3-2


Украдите механическую руку


Обходим его вставая в тень и проскакивая рывком свет или отвлекаем кинутой бутылкой. За его спиной находится вход в ателье, за которой портной общается с кем-то. обходим с чёрного входа, опять видим их в открытой двери, нам нужно их обойти. Поднимаемся рядом с дверью на второй этаж используя коготь

необходима бритва
канатная верёвка


Месторасположение: площадь Часовой башни


Проникаем с улицы в окно в дом Больного Вилли. Обыскиваем картину на стене, откроется потайная комната, там увидим мёртвого Вилли. Поднимаемся по лестнице на чердак. В ящике будут лежать часы.


Трой постоянно бормочет какую-то фигню

Инструменты: гаечный ключ
месторасположение Площадь Часовой башни

Проникаем подняв окно в Аптеку Троя. Рядом в коридоре откручиваем решётку гаечным ключом, проползаем в комнату Троя. На столе лежит чудо-тоник Троя, вырубаем Троя, или ждём когда он отвернётся и хватаем его тоник. Уходим тем же путём, что и пришли.

Украдите ручное зеркальце


Сейф находится на стене слева от нас за картиной

Месторасположение Площадь Часовой башни
Необходимые инструменты: канатная стрела

Добраться можно если выстрелить канатной стрелой в балку на улице. Поднимаемся по верёвке вверх, к окну, поднимаем его и проникаем внутрь в дом мисс Скарлетт.
Вскрываем замок в тумбочке стоящей рядом с кроватью и письмо в котором девушка напишет что подсматривала за своим отцом из шкафа и шифр написала на дереве. в кровати спит девушка, а в комнату постоянно заходит её отец. Спускаемся на первый этаж. На первом этаже за картиной которая возле окна, находится сейф шифр 8-2-4 в нём и лежит наше зеркальце.


Нам нужно обойти стражников и забраться в комнату через открытое окно, кусачками отключаем ловушки в комнате на этом задание завершено.



NEW YORK – April 16, 2020 – The National Basketball Association (NBA) and Microsoft Corp. on Thursday announced a new multiyear alliance, which will transform the way fans experience the NBA. As part of this collaboration, Microsoft will become the Official Artificial Intelligence Partner and an Official Cloud and Laptop Partner for the NBA, Women’s National Basketball Association (WNBA), NBA G League, and USA Basketball beginning with the 2020-21 NBA season.

Microsoft and NBA Digital – co-managed by the NBA and Turner Sports – will create a new, innovative, direct-to-consumer platform on Microsoft Azure that will use machine learning and artificial intelligence to deliver next-generation, personalized game broadcasts and other content offerings as well as integrate the NBA’s various products and services from across its business. The platform will reimagine how fans engage with the NBA from their devices by customizing and localizing experiences for the NBA’s global fanbase, which includes the 1.8 billion social media followers across all league, team and player accounts.

Beyond delivering live and on-demand game broadcasts through Microsoft Azure, the NBA’s vast array of data sources and extensive historical video archive will be surfaced to fans through state-of-the-art machine learning, cognitive search and advanced data analytics solutions. This will create a more personalized fan experience that tailors the content to the preferences of the fan, rewards participation, and provides more insights and analysis than ever. Additionally, this platform will enable the NBA to uncover unique insights and add new dimensions to the game for fans, coaches and broadcasters. The companies will also explore additional ways technology can be used to enhance the NBA’s business and game operations.

As part of the partnership, Microsoft will become the entitlement partner of the NBA Draft Combine beginning next season and an associate partner of future marquee events, including NBA All-Star, MGM Resorts NBA Summer League and WNBA All-Star.

“We are thrilled to serve as the official AI partner of the NBA,” said Satya Nadella, CEO, Microsoft. “Together, we’ll bring fans closer to the game and players they love with new personalized experiences powered by Microsoft Azure.”

“This partnership with Microsoft will help us redefine the way our fans experience NBA basketball,” said Adam Silver, NBA commissioner. “Our goal, working with Microsoft, is to create customized content that allows fans – whether they are in an NBA arena or watching from anywhere around the world – to immerse themselves in all aspects of the game and engage directly with our teams and players.”

The NBA is a global sports and media business built around four professional sports leagues: the National Basketball Association, the Women’s National Basketball Association, the NBA G League and the NBA 2K League. The NBA has established a major international presence with games and programming in 215 countries and territories in 47 languages, and merchandise for sale in more than 100,000 stores in 100 countries on six continents. NBA rosters at the start of the 2019-20 season featured 108 international players from 38 countries and territories. NBA Digital’s assets include NBA TV, NBA.com, the NBA App and NBA League Pass. The NBA has created one of the largest social media communities in the world, with 1.8 billion likes and followers globally across all league, team, and player platforms. Through NBA Cares, the league addresses important social issues by working with internationally recognized youth-serving organizations that support education, youth and family development, and health-related causes.

Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) enables digital transformation for the era of an intelligent cloud and an intelligent edge. Its mission is to empower every person and every organization on the planet to achieve more.

Читайте также:

Пожалуйста, не занимайтесь самолечением!
При симпотмах заболевания - обратитесь к врачу.

Copyright © Иммунитет и инфекции